Назва: | Ілюстрації |
Створювач: | Наукова бібліотека Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича |
Стислий опис: | Колекція графічних видань з фондів НБ ЧНУ: фотографії, альбоми, окремі зображення тощо. |
Дата створення: | 2021-04-02 |
Ідентифікатор: | https://www.bucovinensia.chnu.edu.ua/collections/18 |
Права на депозитарій (фонд, колекцію): | Наукова бібліотека Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича |
Об'єктів: | 6 |
Дата оновлення: | 2022-05-18 |
Дата публікації: | 2021-04-02 |
Творчість Дерегуса Михайла Гордійовича має широкий діапазон. Розпочавши свою діяльність як художник-живописець, він стає у подальшому одним з провідних українських графіків, не покидаючи, однак, живопису. Дерегус успішно працював і в галузі тематичної картини, і у пейзажі та натюрморті, і в портретному мистецтві. У Михайла Дерегусу є своя, наскрізна тема – тема народу, що проходить через усю його творчість, надаючи їй певній цілості та єдності. По духу і змісту своєї творчості Дерегус – художник яскраво національний. Найвідоміші графічні серії роботи Дерегуса: “Катерина” (офорт, монотипія, 1936–1938), “По дорогах війни” (офорт з акватинтою, 1943), “Українські народні думи і історичні пісні” (офорт, м’який лак, акватинта, вугілля, 1947–1950). Також художник створив безліч ілюстрації до видань класичної української літератури, зокрема творів Івана Котляревського, Миколи Гоголя, Лесі Українки.
1963
Опубліковано: 2024-12-02
Творчість Дерегуса Михайла Гордійовича має широкий діапазон. Розпочавши свою діяльність як художник-живописець, він стає у подальшому одним з провідних українських графіків, не покидаючи, однак, живопису. Дерегус успішно працював і в галузі тематичної картини, і у пейзажі та натюрморті, і в портретному мистецтві. У Михайла Дерегусу є своя, наскрізна тема – тема народу, що проходить через усю його творчість, надаючи їй певній цілості та єдності. По духу і змісту своєї творчості Дерегус – художник яскраво національний. Найвідоміші графічні серії роботи Дерегуса: “Катерина” (офорт, монотипія, 1936–1938), “По дорогах війни” (офорт з акватинтою, 1943), “Українські народні думи і історичні пісні” (офорт, м’який лак, акватинта, вугілля, 1947–1950). Також художник створив безліч ілюстрації до видань класичної української літератури, зокрема творів Івана Котляревського, Миколи Гоголя, Лесі Українки.
1963
Опубліковано: 2024-12-02
Творчість Дерегуса Михайла Гордійовича має широкий діапазон. Розпочавши свою діяльність як художник-живописець, він стає у подальшому одним з провідних українських графіків, не покидаючи, однак, живопису. Дерегус успішно працював і в галузі тематичної картини, і у пейзажі та натюрморті, і в портретному мистецтві. У Михайла Дерегусу є своя, наскрізна тема – тема народу, що проходить через усю його творчість, надаючи їй певній цілості та єдності. По духу і змісту своєї творчості Дерегус – художник яскраво національний. Найвідоміші графічні серії роботи Дерегуса: “Катерина” (офорт, монотипія, 1936–1938), “По дорогах війни” (офорт з акватинтою, 1943), “Українські народні думи і історичні пісні” (офорт, м’який лак, акватинта, вугілля, 1947–1950). Також художник створив безліч ілюстрації до видань класичної української літератури, зокрема творів Івана Котляревського, Миколи Гоголя, Лесі Українки.
1963
Опубліковано: 2024-12-02
Дерегус
Київ
Автори та відповідальні:
Логвин, Григорій Никонович, упоряд.
Дерегус
[альбом / авт. передм. та упоряд. Г. Н. Логвин]. - Київ : Держ. вид-во образотвор. мистецтва і муз. літ. УРСР, 1963. - 12, [4] с. : 39 арк. іл.
Автори та відповідальні:
Логвин, Григорій Никонович, упоряд.
Обсяг: 12 мб
Творчість Дерегуса Михайла Гордійовича має широкий діапазон. Розпочавши свою діяльність як художник-живописець, він стає у подальшому одним з провідних українських графіків, не покидаючи, однак, живопису. Дерегус успішно працював і в галузі тематичної картини, і у пейзажі та натюрморті, і в портретному мистецтві. У Михайла Дерегусу є своя, наскрізна тема – тема народу, що проходить через усю його творчість, надаючи їй певній цілості та єдності. По духу і змісту своєї творчості Дерегус – художник яскраво національний. Найвідоміші графічні серії роботи Дерегуса: “Катерина” (офорт, монотипія, 1936–1938), “По дорогах війни” (офорт з акватинтою, 1943), “Українські народні думи і історичні пісні” (офорт, м’який лак, акватинта, вугілля, 1947–1950). Також художник створив безліч ілюстрації до видань класичної української літератури, зокрема творів Івана Котляревського, Миколи Гоголя, Лесі Українки.
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL оцифрованого об’єкту | https://www.bucovinensia.chnu.edu.ua/documents/visu/186 |
URL сторінки з описом | https://www.bucovinensia.chnu.edu.ua/documents/186 |
Дата онлайнової публікації | 2024-12-02 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.